Název: Name: | Reggiane Re.2003 | Reggiane Re.2003 |
Originální název: Original Name: | Reggiane Re.2003 | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1941-DD.MM.1942 Reggiane Officine Meccaniche Italiane SA, Reggio Emilia | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1941-DD.MM.1942 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 29.06.1941 10.11.1942 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2470 kg | 5445 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 3320 kg | 7319 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 11,000 m | 36ft 1,06in |
Délka: Length: | 8,090 m | 26ft 6,5in |
Výška: Height: | 3,220 m | 10ft 6,76in |
Plocha křídla: Wing Area: | 20,40 m2 | 219.58 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 162,75 kg/m2 | 33.33 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Piaggio P.XIbis RC.40, douhvězdicový vzduchem chlazeny čtrnáctiválec o výkonu 735 kW (1 000 k), vrtule trojlistá Piaggio s konstantními otáčkami. | Piaggio P.XIbis RC.40, fourten-cylinder two row radial air cooled, rated 960 hp, driving Piaggio three-bladed constant speed propeller. |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 674 l | 148.2 UK gallons |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 510 km/h v 5500 m | 316.9 mph in 18045 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 412 km/h v 4900 m | 256 mph in 16076 ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 14,8 m/s | 2913.4 ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 7,1 min do 4000 m | min to ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 9800 m | 32152 ft |
Dolet: Range: | 720 km | 447.4 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm nad motorem, 300 nábojů pro každý a 2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 7,7 mm v křídlech, 600 nábojů pro každý. Pumový náklad: do 500 kg. | Two 0.5 inch Breda-SAFAT fixed forward-firing in the upper nose, 300 rpg and two 0.303 inch Breda-SAFAT fixed forward-firing mouted in the wings, 600 rpg. Bomb load: Up to 1,102 lb. |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Italské ministerstvo letectví požadovalo dvoumístný průzkumný letoun, který by se vyráběl souběžně se stíhacím bombardérem Re.2002. Vývoj tohoto typu započal v roce 1941. Průzkoumný letoun měl nést kameru pro panoramatické snímkování. Druhý prototyp byl ve své podstatě již letounem sériovým, výzbroj byla doplněna o další dva kulomety nýní ráže 7,7 mm a pod trup a pod křidla byly nainstalovány pumové závěsníky. Po dokončení letounu Sn. MM.12415 byla výroba ukončena, protože stroje této kategorie již nebyl zájem. Letoun vykazoval dobré letové vlastnosti. | A parallel development to the Re.2002 was the two-seat Re.2003 tactical reconnaissance aircraft, development of which had been requested by the Ministero in 1941. Provision was made for the installation of both panoramic and planimetric cameras. A second prototype (MM 12415) was built, this embodying a number of the features of the Ariete II, including a rather similar engine cowling, although the engine retrained the same as that of the first prototype, and the twin fuselage-mounted 12,7-mm SAFAT machine guns were supplemented by a pair of wing-mounted 7,7-mm weapons, while bomb racks were added beneath the fuselage and wings to provide the aircraft with attack capability. |
Zdroje: Sources: | http://www.airwar.ru/enc/fww2/re2003.html www.giemmesesto.org www.historyofwar.org www.histaviation.com archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |